آغاز دوره‌های آموزشی " فارسانه" در کانون‌های مساجد گیلان
آغاز دوره‌هاي آموزشي " فارسانه" در کانون‌هاي مساجد گيلان
در راستای رویداد فرهنگی هنری هزار مشعل:

آغاز دوره‌های آموزشی " فارسانه" در کانون‌های مساجد گیلان

حجت الاسلام حاجتي از آغاز دوره آموزشي " فارسانه" با رويکرد فن بيان و توليد محتواي موبايلي در کانون‌هاي مساجد گيلان خبرداد.
شناسه خبر : 62750 تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ زمان انتشار : ۱۰:۱۶

به گزارش روابط عمومی ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور از استان گیلان، حجت الاسلام رضا حاجتی، مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان با اشاره به رویداد فرهنگی هنری" هزار مشعل" گفت: شاهد همکاری گسترده کانون‌ها با استقبال خوب اعضا در برگزاری رویداد فرهنگی هنری " هزار مشعل" در جای جای استان هستیم.

 

وی با بیان اینکه با پایان امتحانات دانش‌آموزان دوره آموزشی " فارسانه " نیز آغاز شده است افزود: این دوره در دو بخش فن بیان و گویندگی و تولید محتوای موبایلی برگزار می‌شود.

 

حجت الاسلام حاجتی ادامه داد: بخش فن بیان برای آن دسته متقاضیانی است که می‌خواهند قدرت بیان، صدا و به طور کلی ارتباطاتشان را ارتقاء بخشند که آموزش مهارت‌های ارتباطی و سوژه یابی نیز در این بخش ارائه می‌شود.

 

وی با اشاره به بخش تولید محتوای موبایلی تصریح کرد: در این بخش مهارت‌های رسانه‌ای، پادکست، تکنیک‌های عکاسی و تصویربرداری به متقاضیان آموزش داده می‌شود.

 

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد گیلان اعلام کرد: دوره آموزشی "فارسانه" از بخش‌های رویداد فرهنگی هنری " هزار مشعل" در 10 نقطه استان برگزار می‌شود.